December 10, 2010

what to do ?




Assalammualaikum . 

Again , a very wet,teary day for me . aku tak tahu laa ape kah ia berpunca dari hormon remaja aku yang masih tak stabil stabil ? atau masalah org org di sekeliling aku ? atau masalah negara ke ? tpi tgk Malaysia aman makmur damai sejahtera aje. muka , jerawat , mulut , hidung , tahi hidung, luaran nampak je NAMPAK OLOK-OLOK happy , senyum sokmo tapi kat dalam sape yang tahu , kat dalam lobang hidung akuuuu yang dalam dalam tempat mucus keluar tuu sapee yang tahu ? hanyaa aku dan Dia sahajaa yang tahu kan . angguk la kepala sket . heish .

okee terus terang jelahh , mukadimah dekat atas tu dah terlalu pnjg bagi intro nya . he he he ! jap aku tk paham kenapa aku tulis happy2 ni , padahal hati aku , Ya Allah sakit yaa amatt :(


kalau la awak kan , eish macam mana nak cerita ni ? nak mula pun ssah , ending apatah lagi --" 
perasaan berpura pura atau dalam bahasa modenn nyaaa , HIPOKRIT . awak pura pura macam awak okey , cool tapi pada hakikatnyaaaa masyaAllah , hati awak terbakar , rentung . bukan marah tpi merana . sekarang baru saya sedar , " u can fool everyone but not your heart itself " 

yaa , hati awak sendiri mmg yang plg genius dalam bisnes , tidak boleh ditipu dari kanan , kiri , atas atau bawah tak kira la pandai mana awak nak elak , hati lagi pro . Mmg mukaa bole dibentuk untuk mengukir senyuman tapi hati kat dalam hati berkerut sakit hati . tapi jap , apa yang perlu disakit hatikan? aku tak paham ;p

hari ni pegi macam macam tempat sampai ke sempadan thai sana , ptut nyaa enjoy la kan shopping time with family , tapi entah cerut mana kepala hotak aku ni asyik terpikir mendeee ni . aku tk boleh laa nak ceritaaa tpi ape lagi aku nak buat ? nak tau apa masalah aku ? yang sudah bersarang dlm hati aku ni selama 11 bulan 11 hari ? nak dengar ke ? alaaaaa.. yalah yalahh . aku open minded sket hari ni 

scroll down ke bawah ..























* akan bersambung . Wassalammmm :)


6 comments:

  1. be tough anith, yes, your heart never lies to you, mybe after so many time your heart reminding you about that problem, mybe there is should be a time you come front and face the problem..

    ReplyDelete
  2. amir thanks . insyaallah , ill try my best to cheer up . hmmm thanks a lot! your feedbacks quite lighten up my upset heart everytime i read them . i appriciate every single of it . thanksss !

    ReplyDelete
  3. kalo kau nak tau anith , aku pon banyak kali rasa mcm apa yg kau rasa (although problem kite ni lain2 laa) tapi kan time2 mcm ni laa aku ingat Tuhan . kompom kau rase tenang .

    tak pon kau makan je . ratah tomato cilok kat peti ais mesti kau rasa puas :)

    *nak jadi mcm amir jugak*

    ReplyDelete
  4. my pleasure anith, hope the problem leh settle, and, never lose your light of hope, keep trying to make the best solution for the problem, and insyaallah, your life gonna be more better with it..

    ReplyDelete
  5. hanep , ye ituu pun yang aku buat . aku dup top tap tgh malam buta dan aku amik keputusan nak berubah , akuu tk nak jd anith yg major LOSER hnya sbb hehehe ade lahhh problem akuu . wee toce2 nep :)))

    amir , yes . InsyaAllah ill find my way . thanks once again !^^

    ReplyDelete