December 11, 2010

hot setap !

                                                 Assalammualaikum wahai teman teman :)

sekarang dah pukoi 3.07 am ikut jam laptop biru aku , ikut jam blogspot hampesss --"

Straight to the point , meh la dekat sikit aku nak cerita ceriti sket psl org ni . Alaaa , sape tk kenal budak caca merbaa tuh ? yang gigi diaaa *******. yang mulut bau tahi candu tu . yang perut boroi mcm koboi tua tu . alaa tk kan tak kenal ? Top Malaya kowt diaa tuuuuu . dekat sekolah menjadi hot setapp ! woo ! HOT SETAPP MANTAPPPP !!


jeng jeng nak tau sapee yang diperkatakan ? eleh kome lagi cepat pikap dari aku kan . bg A korang dh tau Z . ish ish ish , pandai anak abah ye ! dia ni kalo nak tawuu , fuhh mulut bauu pergh ! ikan pekasam

nak tawu sape ? scroll ke bawah . 

satu duaaa tutup mataaaaa semuaaa !

bermula dengan huruf N
diakhiri dengan huruf E

jeng jeng jeng ! sape laa gamak nyee yer ? dh la maleh gua nak men teka teki pepagi buta . buat bukit tahi mata lagi baguihhh !

nama si diaa hot setap tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ........

.................................

NO ONE ! hah  ni laaa nama diaa . kampung gilee kan ? muahahaha .

actually , korang kene prank je ni . main point utamaaa aku bagi karangan 15 min ni adaalahh bertajuk ..

dosa mengumpat ! 

entah knp kan kan malamm ni ada angin keinsafan menderu deru berngiang dekat telinga gajah aku ni .
no need for a long description , kitaa gunaa kuasa the copy and paste ! he he he

"Awaslah daripada mengumpat kerana mengumpat itu lebih berdosa daripada zina. Sesungguhnya orang melakukan zina, apabila dia bertaubat, Allah akan menerima taubatnya."Dan sesungguhnya orang yang melakukan umpat tidak akan diampunkan dosanya sebelum diampun oleh orang yang diumpat" 

Disebabkan mengumpat terlalu biasa dilakukan, maka ia Tidak dirasakan lagi sebagai satu perbuatan dosa. Hakikat inilah perlu direnungkan oleh semua.Mengumpat dan mencari kesalahan orang lain akan mendedahkan diri pelakunya diperlakukan perkara yang sama oleh orang lain. Allah akan membalas perbuatan itu dengan mendedahkan keburukan pada dirinya.

itu hanyaaa the ayat2 pedas panas punyee , aku letak siket je . yang real punyee , gerakkan cursor klik di sini
http://ms.shvoong.com/books/1744583-dosa-mengumpat/

pendek pendek cerita , aku dah insaf sebab selama ni mungkin sengaja atau tak sengaja telah mengumpat orang dr belakang , depan, atas , bawah , sisi , tenggara dan etc . hehe . so , seriously , azam maal hijrah aku adalahh untuk mengurangkan umpatan ( aku cubaa sedaya upaya nak hindar ni ) dan perbykkan zikir aku . InsyaAllah , aku bolehhhh larikan diri kee benua Afrika sanaaa bilaa bilaaa kot kot la adaa orang duk tgh ngumpat kn . kaki aku dah superb sekarang sebab baru lepeh cuci kuku . muahaha ape kah kaitan ? haha

Short short kan ceritaa lagi , tekan laaa link dekat atas tu untuk mengembalikan diri anda kepada Allah SWT dan menimbulkan sebutir keinsafan dalam hati masing masing . InsyaAllah , Allah akann sentiasa bersama hambanya yang mematuhi perintah dan meninggalkan larangannya . Selamat beramal :)




muka aku dh insaf mcm ni ler XD haha

No comments:

Post a Comment