December 9, 2010

kecelaruan hormon

Assalammualaikum . He he he hari ni aku just terperap duduk dekat rumah jaga anak anak kecil yang buasnya mengalahkan kebuasan anjing vs kucing *apekahh ? --" ignore la beb


baru tadi i logged in my fb and changed my default earlier than anyone else , sorry guyss malas join mesyuarat meja bulat korang muahahahaha . mmg tersumbat habeh noti akuu (T.T)

kalau mulaa mulaa dulu ktorang mula dengan Power Puff Girls atau secara glamornyaaa karipap gurl ( ckp slank gedik sket okay ). lepas tu lahirnya generasi bapuk Power Rangers . hahaha aku rasa nak hempuk je laptop aku bile on fb . kaler kaler power rangers menaikkan aura singa garang aku muahahaha . dan sekarang terciptanyaa generasi ehemm nak tauu ?

* scroll ke bawah


*bawah lagi ..

* lagi laaaa . lembab tul !

terengggggggggggggg !!!
zaman bila berbie bercintan cintun dengan ken ? meh kita selongkar lagi adee tk barbie up to date sket XD

haa yang ni cun sket macam tuan owner blog ini miahaha sapa setuju angkat bulu kaki ;p


sebenarnya tujuan utama aku post al blog gok gok ni adalah utk melahirkan rasa terharu jaaapp pasang mood syahduu sket . kalau diikutkann seperti mana dah lama tersembor dr mulut aku ni , aku agak agak rapat dengan budak budak form 5 .sebenarnya bila tuka tuka gambar ni kan , aku rasa mcm one happy family la plak . seriously walaupun gmbar2 merepek dan friend requests aku penuh dgn anak anak kecil berumur 6 hingga 8 tahunn . << aku hentam ni . i dont caree asalkan aku stay dengan family aku walaupun mata tidak bersua muahaha :)

so kepada main kerek2 . acap , anep , pijah , faez, anis . iloveufamily =))

walaupun nnti dah ada yang terpisah , still aku anggap korang mcm family aku sndiri . adik beradik fb muahahaha :DD oke tu je dahh wassalamm

No comments:

Post a Comment