December 13, 2010

girls are compilcated ?



Assalammualaikum .

Pagi pagi bukak fb
jgn nak tipu laaa , pagi pagi duk melengkor dalam selimut dan jgn tanya apa tu melengkor sebab aku pun tak tau ( --")

Waktu aku buka fb , buka la gambar gambar dekat top news . Dan dan aku tengah tengok , idea gedik terdetik lak dalam kepala hotak aku ni muahahahahaha .

Now , lets talk about F A S H I O N !

aku tengok la kan , makk aihhhh ! Best nyeee tengok lelaki punye dressing ! dalam hati aku sumpah ranah( aku tipu ) best siott !  punye laaaaaa best jadi lelaki , outfit pakai apee apeee pun nampak MASYURR . plain t-shirt , kasut kasual , seluar jeans << oke ni basic je , aku tk reti nak menyebut bende benda pelik korang . OH MY GIGI ! baru aku sedarrr .  Malaysia boleh ! kalau nak kata mamat2 omputeh , mamat2 korea way lagi hensem ( tapi SESETENGAH ORANGG KOEA , aku mmg tk deny laa) kalauu ikut tahi mata aku ni , ape kurangnya fashion orang Malaysia . tapi meh aku nak tekankan sikett . maii !

* hoi jap pause . iklan citer hantuuu saboooo aku seramm*

oke dah . Ehemm kalau la tgk dekat shopping mall la kan , aku memang pantang kalau tengok anak anak monyet keluar kampung . Memang aku cakap la sometimes fashion anak2 Ipoh ni agak terover sedikit kalau dibandingkan dengan nogori lain . Dan tk yah , aku takmau cakap apa yang terover nye , sbb korang pun siap sedia dh tau apa yg dimaksudkan dengan pesyen monyet . OVER GILA NAK MAMPUIHH !! kalau dah tau awak tu tinggal dekat iklim khatulistiwa , jangan laaaa nak kataaa ehh i orang LONDON  ! tu la i pakai jaket tebal2 , i tak tahann sejuk !! * tgk seluar nipis kemain,cehhh*

oh i say men ! meh i masukkan u dalammm freezer peti ais , baruuu tahuuu mengelatakkk sejukk naa ! pakai laaa jaket u tebal 50 inci tu , konpem HOTTTT ! nak pakai macam gu junpyo kot bulu bulu konon,, adeeeh !

* fuh anith saboo ... fuhh fuhhh*

also , kalau ikut mata aku jugaa , perempuan ni mmg complicated dan yang ni aku memang tkleh nak deny la . Sebab perempuan memang suka menghias diri , eleh korang mmg dh tau pun.

Dress , heels , shawls  , makeup , aku tak tahu dahhhh ..

dan sekarang ni Alhamdulillah , fashion tudung dah kluak mcm mcm smpai banyak hati tergetik nak tutup urat2 kepala. eh rambut ! eh jap , URAT KEPALA ? bahahahahahhahahahaha . oke anith stop !

pasal perempuan ni , maleh la descrbie lebih , tpi yang penting .. fesyen2 jugak , aurat tutup jugakk  :)


satu tiga .. kureng sesuai . amik yang dua empat , suree gelpren terpikat muhahahahaha

nice to be seen , tpi nak pakai ? wohoo , nak kuruskan badan boleh laaa , sbb dalam tu boleh buat sauna muaha




muahaha yang ni faveee saya . mungkin sbb hoho model diaa encem? hehe takde laa . nak pergi mana mana kan simple je tu . cooll XD






and i admit this , boys look the best in their coats !
  ( especially 2pm ^^ )
ok dahh . kalau tersentuh mana mana , mintaa mapun dan maaff ikhlas dari anith cun ;p hehe

take care . wassalammm ;)

No comments:

Post a Comment