December 13, 2010

abici . barney ?

HUIyaaaaaa ! what a beautiful day for writing !
tup tap tup tap kalau kome penghasan la kan , semenjak dua menjak blog gua tak habis habis berbaur kesedihan . sampai kucing gigi bau ikan pun tamau mai dekat sebab sedih sangat ( APEKAH ? XD)

memandangkan aku dekat ipoh sekarang ni , so utk mencas kan masa meh la kita berblogging pasal hmm nak pasal ape plak ? eleh ,amik topik yang common je , leh dapat extra mark ( ;p ) ok la , hari ni today's blog titlee will be ... back to basic F A M I L Y !

dudes , sebenarnya dah lama i ( aww ) nak update blog psl family ni , so hiraukan intro di atas ni ( wat penat aku menekan keyboard ) . idea ni dtg waktu aku duduk dekat kb two or three days ago.Entah kenapa laa kan , aku dapat rasakann kasih sayang waktu aku duduk semeja dengan pak cik mak cik aku . yess ! yess ! yess ~ jap tapi apa yang perlu di'yes'kan ?

kalau kome nak tau , ramai yang cakap "eh anith, best la family kamu ! " "eh syazlin , family u havoc siot!""eh elin family mung gege gelegok ! "

anitth balas , haha no komen XD

kepada yang mengungkap kan sedemikian , meh ceh nak habak sket . Sebenarnya , pelangi tk semestinya akan muncul selepas tiap kali hujan . Maksud cek sini , bukan sepanjang waktu kami sekeluarga berada dalam suka.bukan sepanjang masa kami berseronok sampai once said 'untung jadi kamu dapat family best !'

meh chek nak habak lagi ni !mai !semua orang dikurniakan keluarga , baik jahat atau baik itu nama keluarga.Pernah i dengar ramai confess kata family diorang tak best la , bosan , kampung , darat , jakun , blagak sombong .. well , itu hanyaaa isi hati awak yang kotor ! Apa kata awak masukkan spirit yang comel2 cute2 . what i mean here .. good spirit dan lawan dengan isi hati awak yang kotor tu . Act as detergent , hakis dan buangkan rasa benci , tamak , dengki sume2 yang jahat2 dan isi balik dengan sifat kasih syg (:

Well , kadang kadang ade juga hati kita tersentuh tu kan , especially dengan kakak , abang , adik , sepupu , pak cik , mak cik . yess ! saya tak salahkan awak! sbb saya pun slalu rasa cmtu . Tapi kan i dh cakap , i nak berubah.So , i ketepikan semua perasaan benci i tu jauh2 ke benua Afrika sana , dan i come back dengan org-negro-kepala-botak-hensem ? Eheheee , tade laaa ,  i come back dengan a lovelier me :))


so main point here , u cannot abandon your own family . Awak ada family , buat mcm orang ada family . Dan satu lagi , kalau ade org nak hancuskan family awak , He he he ! cepat remove remove kan dri facebook muahahaha . oke sekian . eh jap , ni ado siket gambar pok mo buleh la tengok tengok . and of course ill wrap up my post with SAYA SAYANG KELUARGA SAYA ! they are my everything to mee ! =))











                                     Rejoice with your family in the beautiful land of life!

1 comment:

  1. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa................

    org slalu xde...
    hampeh tul

    ReplyDelete