November 10, 2010

dear diary :)

H E L L O !

tinggal lagi 3 hari je lagi nak sekolah kan ( esok ponteng !) , * sigh * patut nyaaa happy la dh tk payah bangun pagi , gosok baju sekolah , duty sana sini , mandi pagi tpi sayaa raasaaaaa completely the other way . nanti tahun depann maybe tk jumpa some of the geng or should i say all of my bubbly friends ! TTT.TTT huwaaaaaaaaaa ! tpi kamii redhaa dgn sume coz Allah know the best of all the best . so berserah jelahh . huuuuuu !

ituu satu pasal . jeng jeng jeng !
lagi satu pasal , hehehehe , it sound a lil bit privateeee hahahaha but who cares ?? satu sbb saya tk tau buat blog ni private satuu lagi sukaa hati saya nk tulis dkt mana . hang tk pueh hati plak ? <------ ayat suminder . hahaha.

main reason saya rasaaaa sedihh sgt sgt adalahh pergi nyaa form 5 yg disayangi , hatuihh . hahaha * blaaa la kauu anith* . hoho , fer ur information , thun ini punyaa form 5 lahhh saya atauu kami paling rapat . kalau diikutkann tahun2 lepas , form 5 nk belahh buat dek je ,  tapi tahunn ni punyaaaaa , waaw ! terasaaa sgt !
ni hah muka2 wanted sbb aku rasaa gumbiraaaa dtg sekolah .

first sekaliii hohoooo mestilahh suami ksygn saya . nadia butsukk ! heeeeeeeeee . diaa ni kalauu nk tau kalau sembang , tk reti2 nk STOPP ! patutlaa dpt cop MAK CIK PEAH sbb non-stop berckp mcm buntut playtipuss , dan slaluu berak plus kentut , HAHAHAHA . huuuuuu , mk cik ni juga laa plg sportingg , ingat lagi waktuu aku nk trial , dia pegi kayuh2 basikal dr rumahh dkt sekolahh sanaaa lps tu kene kejar dgn anjing , hahahahahahahaha , smpai rumahh jee penat2 , peluh2 . haha . lawak gilaa tgk mukaa dia . >< and and dia datang rumah aku semata mata nak bagi kad goodluck fer trial +  choc cadbury .heeeeeeee .dia godsis plg setiaaa . syg awk nadiaaa :)and and special prayer fer your success in spm too . anith syg akak byk2 :)

(anep , anith , nadia :)  

dan inilah love letter diaa bagi . romantis gituu . aummm . ahahaha


tadaaaaaaaaaaaaa ! yang ni pulaaaa geng2 budak lelaki form 5 . malas gua nk tulis sorang2 plus aku tknak jadi SETOKER pergi save gmba sorang2 . hahaha . so , kire groupp picture la ni ya :)



 atas : faez , acap
bawah : alan , fadhli , anuar

satuu faez :)

hooooooo , kalauu ckp psl bro faez ni , kene lentok sket kepala , tangan masuk poket . hahahaha . bukan niat nk kutuk tapi dh mmg itu style dia . :P wakakaka . so , waktu first tgk diaa , hoh , menyampahh tgk muka berlagak diaaaaa tuuuuuuu ! cis ! last2 bila dh kawan dgn dia , wow ! baik rupanya!dkt fb suka sgt tag2 . mensampah btul akuuuu ! tpi ikut situ laa mula rapat dgn gang2 dia . gang jambuu ! hahaha , tadee laaaaa . dn budak ni juga exco aku . kire cm tauke besa tknikal protokol la ni . kat blkg dia cm pak cik jaga anak2 buah aku , acap ngan topek . hoho , best woo dpt kwn cm ni . aku dn acap pgl dia papa :) hahahaha . to fze , trimaa kasihh bg nasihat2 as a great senior . Alhamdulillah knl hang . hahaha . All the best dalam SPM OKE BRO ? :)

duaa acap :)

ha yang ni plak best pren si faez tuu. suka tgk dorang drop2 sama sendiri . tpi bukan gaduh2 btul , gaduh2 syg ! hahaha . bapak arrr ! hooo , kenal diaa ni dulu waktuu aku form 2 , rapat2 dkt myspace msg2 . biasalah tuu . then tahun ni tmbah lagi rapat . entah mcm mana aku dh anggap dia ni mcm bro aku sndiri . haha . kami kn adik beradik terpisah ? wakaka .acap ni baik orangnya . dan dan ntah laa , tpi im glad i got the chance to know him drpd tk knl langsung kn . dan aku adore tulisan dia . hahaha . bdk ni slalu bagi kad raya . jeles tgk tulisan diaa . ahhhh ! mympah ! hahaha :D takpee , walaupunn tk penahh bg kad raya pun dkt diaaa , nk dekat last2 day nnti tgu jelah kad dari anith , oke acap ? 
dan dia juga nak amik spm minggu depan . ALL THE BEST JUGA BRO:)

tiga anuar :)

haaaa , ni sorang lagi senior brutal . haha . okeee , first impression . BERLAGAK GILA NAK MATI ! bilaaaa knl dia BRUTAL GILA NAK MATI . kah kah kah . kalau diikutkan , diaa ni la senior yang plg byk simpan rahsiaa aku . ntahhh mcm manaa boleh dia tau . hehe. actually , aku sndiri gedik2 bgtauu , wakaka . dannn i know some of his secrets . so , deal la nuar eh ? hahaha . sukaa gaduh dgn diaaaa sbb ayat2 diaaaaaaa PANASSS punyaa . bilaa diaa sedih2 cari aku . tk leh bla ! hahaha . tpi biaa la dia nk luahkan perasaan jiwang2 diaa , insyaAllah aku akan bagi nasihat terbaik utk dia . dn mamat ni juga aku dh anggap mcm abg sendiri . ade sekali terlps dia pgl aku adik ! ^&)((*%^*(&^ . hahaha . tapi anith sukaa :) wakaka .nnti lepas spm dia kata nak belanja makan ,heheeeee ! akn ku tguu shingaa ke hari itu . hahaha . ni juga mangsaa SPM ni . all the best jugaaa beruk , eh eh broo :) haha

empat fadhli :)

haaa , yang ni pulaaa exco aku waktu form 2 . mula2 kenal diaaa . hoooooooooooooooooooooohhhhhhh!
berlagak gilaa nak mati . wakakakakakakakaka . (sume first impression aku mcm tu, harap maklum.HEHE)
start tugas under diaa nk dekat akhir2 tahun daa . lepas tu , mula lah dia pgl aku mak cik laa smpai sekarang cume tambah surau kat blkang . mak cik surau . cheseee !. satu lagi boleh dia pgl aku wanita umno . hoho . lantak la nak pgl apee . i dont care eh eh eh eh . ahahahaha . budak ni , kalau knl betul2 , mmg pak lawak. bilaa dia marahh , mcm singaa tk cukup mkn , haha , maaf bro , sengaja ckp XD hehe . kalau jumpa dkt sekolah , kadang2 tego , kadang2 buat muka mintak penyepak , kadang2 senyum ( mcm kambing) hahaha , tade laaa :DD tapi diaa ni baik kn kn ? walaupun kadang2 perangai dia gedik dik dik :P yeahhh , another spm victim . heheee . apepun , semogaa maju jaayaa dlm kehidupan and foremost spm ya pk cik :)


lastly alan ^^

haaaaaa , ini diaaa KU tahun ni.dan plg byk2 KU sejak aku kat skolah gr , KU ni plg " comel" . fahammkan meaning tu btul2 :) wakaka . kenal alann ni dh lama dah sejak tahun lps lagi tpi buat dek jee smpai la tahun ni.yang plg best waktu sukan dulu , hahaha , diaa pegi suruh kutip botol2 plastik so cadang nak pergilah dgn junior2 form 2 , tgk2 dia ikut sekali . jalan2 mcm DBI kutip sampah sanaaaa siniii hoho maluuuuu >< tapi ntah hari tuu takde kemaluannnnn . I MEANNN TAK RASAA MALU NAK KUTIP SAMPAH . hahahahoooooooo .actually , malu nak ckp lps habis kutip botol2 sumaaa , nak , nak ,nak gunaa air lebih2 tu nak siramm pokok , heee hooo last2 terlps juga ckp . ingat kene drop ( mulut diaaa kan tett ) tpi ntah mcm manaa dpt BOLEH . heeeeee heeeee . pegi main2 air best. wakakaa .apapunn , mulut diaa kadang2 celupaar hooohoo tapi dia baik . dan sukaa tgk dia drop kwn2 diaa sbb ayat2 diaaa mmg hot n spicy . hahaha . oh yeahhh ! bdk kecik ni jugaa mangsaaa spm , so alan , hv faith in yourself and all the best in spm oke ? :)





p/s ; to all spm cncidates , doa banyak2 minta pd Allah supaya terang hati dan dipermudahkan segala urusan dan plg penting bykkan solat hajat mintaa yang terbaik dari Dia oke ? InsyaAllah , anith doakan semuaaa . dan terimaa kasih fer being such great seniors to all the juniors yang comel comel seperti anith . bahahahaha . 

                                             Assalammualaikum ^^


2 comments:

  1. sape yang kuat kentut skang ni haa? ohh suke suke hati je cop orang kuat kentut. BAGGIII kang baru taw. HAHAHAHAHA oh isteriku tersayanggg ! kakanda sungguh terharuu membaca post adinda ini. sehinggakan hinguih di hidung kakanda tidak berhenti meleleh leleh hingga ke permukaan bumi. dah oleh jadi the world's longest hinguih. HAHAHA ! ohh betapa ku rindu padamu. tapa, wait for my next post nati. SIAPP anith. akak bagi bertubi tubi ! HIOYAAAKKKKKK ! lap uu so muchh with kain basah dilap hinguih. TUII ! <3

    ReplyDelete
  2. hahaha . akak ! komen akak melebihi kepanjangannn post anithh ni . Mane acii! heheheehhe
    lapp u too laaa a. exam t buat elok2 lepas tuu kiteee bolehh laa pegi dating nnti tau tau =)) heeee

    ReplyDelete