May 18, 2011

OK BLAH

Peace be upon you.

Finally , exam had it end and i got a day off ;)

it is 19 may in the morning and i settled myself on a cozy bed , thinking .

time flies really fast . real fast

undo time ? mane boleh T.T

its true . pejam celik pejam celik , dah nak dekat half a year in 2011 . kalau waktu kecik dulu ada sorang budak ni selalu tanya papa dia " pa , kenapa rasa lama sangat hari hari ? rasa lambat je nak cuti akhir tahun". waktu kecik memang selalu duk tunggu cuti cause she really hated school back then . papa answered ;

"sekarang memanglah kite rasa camtu , bile dah besar nanti kite rase sekejap sangat . banyak benda kena buat , selalu bizi , waktu tu rasa macam cepat sangat masa berlalu" tapi budak kecik tu buat muka selenge. tak nak amik tahu , tak nak ambik kesah sebab dia rasa 'Oh lambat lagi tuu'

few years passed , that little girl begin to discover the truth behind her father's statement . she found it true :)

i lost my words so let me jump to my conclusion. muahaha tahun ni kan kan aku rasa macam senseless . everything happened tak bagi effect ape pun. ngehehehehe orang sakit hati , aku senang hati okay tipu lah . adelah sikit rasa "alololo ciannya kat awak " buat muka kucing depan dia pusing belakang buat muka anjing . tak paham ? lantak -.- 5 months ago , hidup tak tentu arah . Bengang , bangang , bengap semua muncul :O oh tidekkk T.T

itu yang buat aku rasa aku tak appriciate life , family , school and friends . dan tambah lagi satu , love HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA okay takde -.- macam aku sia siakan masa hidup aku . well , gua dah temui cahaya kehidupan ( WALAWEHHH ) haha gua tak nak dah semua yang stress ada dalam hidup gua sekarang . to encek stress , dah boleh belah la yee sekarang . maceh xD

so no need to bargain , just a smile on my face makes the world a happy place ;)

say haloha to the new anith :) PEACE YAW !


practice sikit nak senyum macam mana nak tak? nak tak ?
tapi i takdak mata besoo T.T

pun boleh ;)

haha muka orang nak katok je dgn selipar

ok cun !


No comments:

Post a Comment