February 24, 2011

A princess and a frog

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



dear froggies ,

here i am typing this sweetest diary ever without any single idea . HAHA

alright , let's start this thing up. Ehemmm , have you ever smell freedom ? U see the word freedom , u smile arent you ? yes , of course i'd say that . kejadahnya aku nak bermadah dekat sini :O

pada 24 februari 2011 pelajar2 smkgr dengan gahnya telah menamatkan pusingan pertama ujian Blehh -__- jangan nak senyum senyum lah kalau cakap ' Sukaaaaanyaa paper bioo tadii . awwww ' senyum senyum dekat aku kaw kaw aku bagi tahi lembu . muahahahaha
weeeeeelll weeeeeell weeeeeeelll , bukan salah dorang , sah sah salah aku , ada orang study gila barbie , ada orang kemain pro la sangat la nak fail . hahahaha . Oraiaaat bayeh ! Result kali ni lantak la fail ke apa , nama pun first ujian , nama pun baru upgrade jadi form 4 . Fuuhh :O Cobaaan . baru aku sedar form 4 bukan lagi zaman bujang di form 3 . yang ini cowok toughh .. i sayy TAF punyaaa doo :O haha . ye ye , lain kali aku study first minutee . Phewww -.-

aku ngaku i am soo depressed + mad sekarang ni . Lots of things come back and forth dan even aku pun taktau aku dekat manaa ni . ( IPOH ke?? ) wahai otak , jangan lah mcm ni . Aku tak mampu nak tanggung dah fuyooooo ayat cam bomplastik <--- bombastik anis haha . aku nak lepas , kang rugi badan . aku ambil , seksa badan . woottt which one to choose ?

tapi kann sebenarnya la kan bukan ada masalah besar ke apa kan . kan kan ? i tak patut macam ni kan ? orait kan , i taknak la jadi mcm ni dah kan . hehehehe ( kira berapa kan i bagi ikan )

so setelah ditelaah telaga fikiran , ill try to figure things out . macam mana dan how? Allah decides the way insyaAllah . weeeeeeweeeeeepenampooo !

KARAMSINGWALIA pijah , diraa , ANOS EZOZ . i knoww im not the best but ill be a veryy good companion for all three of youu okeyyyy so jangan buat mukaa tension jangan buat mukaaa beleeeeee kita sama sama happy dan tglkan pembelot pembelot itu semua ! :O hey pembelott yayang nisa amal finaaa ziraa how are you ? :D ( mukaaa cover ) hahahaa im just joking okeyyy i lebb uu ooooll !

sebenarnyaaaaa , title takdak kenak mengena pun dengan post aku , tapi sebab tgh tengok cartoon princess and the frog so terjadilah bende nya. mula mulaa excited last last aku bosan tengok katak bogel nari nari ==" hahaha

so thats all till next post may Allah's bless are always with you . wassalam . take careee !


"it is true =)"


 

No comments:

Post a Comment