February 4, 2011

chelbal chelbal



Salam :') 

hari ni 5 Februari , esok 6 Februari .

anith , dah ready nak jadi sweet sixteen ?

:')

Alhamdulillah panjang umur kan dah nak masuk 16 .

Lagi banyak tanggungjawab , lagi banyak benda nak tanggung , lagi banyak JERAWAT . OH , aku tak sanggup.

Gila tak sangka aku nak masuk 16 dah ?

tahun depan dah nak spm ?

lepas spm , cari greenlight mama papa nak pi menikah ?

HAHAHA

nak rasa kasut size 6 masuk mulut ke?

Chill chill 

banyak benda lagi aku nak buat , yang penting sekarang ..

AKU DAH TAU CITA - CITA NAK JADI APA * tunjuk gigi bersinar sinar*

selama ni bendol gila ( tapi aku rasa normal ) tk tahu nak jadi apa besar nnti .

And thanks to papa bawa gi jalan jalan kat taiping , buka mata aku nak jadi apa bila besak nanti 

TENG TERENG , CALON2 NYA :-

1. pengawal penjara ( SEBAB DIA ADA SENAPANG HIJAU PANJANG BOLEH TEMBAK ORANG PIUNG MATI)

2. penjual tau fu fa ( SEDAP GILAA DIA PUNYAA TAU FU , BOLEH MAKAN TIAP HARI >< )

3. ......... ( ADE LAA . TAK BOLEH BAGI TAHU) :D

ngeee . dan sekarang nak belajar rajin-rajin nak capai cita cita no 3 tu * tunjuk gigi bersinar kuasa dua*

heheeeee .

dan esok , tolong laa harap harap semua berjalan lancar . Amin :)

ps : to nuar , anep . idea aku banyak terbocor sebab korang la .

Anep , memang imaginasi anak angkat hang tuu .. err

MELAMPAU BATASAN AGAMA :D 

CHILL DIA TAK MCM TU NGEEEE 

Goodnite , Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment