August 10, 2011

of peace and harmony

Assalammualaikum.

seems like my blog is my new bff these days.

Im feeling a lil bit down, gonna jot down things, and hopefully i'll read out this post again in the future so tht i can learn my weakness.

things are sooo wrong right now. Yes, aku tahu apa yang aku nak balik takkan dapat, but deep inside there's a small room which i can relate how small my wish is. how i wish ....

people keep saying i didnt talk too much right now. me got no idea too. okay sebenarnya aku tau sebab aku. Lemme keep it to myself aite? 

aku tak tahu kenapa aku rasa gembira tapi sakit hati .. jujur aku cakap aku memang tak boleh describe langsung feelings aku. someone asked, aku pun tak tau jawapan dia sebab aku sendiri keliru.Ya Allah, kuatkan semangat aku.

aku tak kuat wehh, aku memang lah dekat sekolah aku nampak tegar, ceria but inside? aku endure semua tu sangat lama. aku taktau sampai bila lagi aku nak tahan.. its endless

mungkin waktu ni je aku rasa down so aku tulis untuk pengajaran aku masa depan nnti. aku memang tak nak rasa benda ni lagiiii, it does hurt.

aku tak nak jadi kejam dekat kawan kawan. i lost few friends, hari hari aku jumpa dorang but aku sendiri buat tak kenal. aah, kan dah segan. crush could crush one's heart kan? tolonglah jangan. aku tak nak. aku tak nak buat sakit orang.

and i keep avoiding someone. 

tenang anith tenang







No comments:

Post a Comment