March 17, 2011

Aku Popular

Peace be upon you :) 
* upgrade dah siket ikut omputeh --" *

Hihi tengok balik tajuk






KEJADAHNYA ? muahahahahahahahahaha ^^



wee sebenarnya saja je . Meh nak cite , korang pun buat lah muka excited nak dgr dengan berkata 'cer citer ce citer' ala ala org tangan tak reti dok diam tuu . Buat tau ? Menggembirakan hati insan murni seperti saya ini adalah satu sedekah :) * ini sepupu sepapat aku ajar , anggukkan je kepala korang 

nak tahu aku popular sebab apa ?

dan sebab apa aku popular ?







Kita bercerita di post seterusnya .



* maaf kerana line internet agak tidak bertenaga tak dapat minuman isotonic lagi . Sian dia --"<-- ayat sapa niii ? ce teka ce teka ! saya bagi gift berokband saya nnti nak ?



* menaip menggunakan laptop baru . Awwww suka dalam hati :)


No comments:

Post a Comment