January 4, 2011

new yang baru


 Salam .second day of school ? errr ..*silence*

okee , jujur ikhlas waktu cuti dulu memang ta rasa sedap hati nak dtg skola . macam-macam rasa ada dalam badan aku ni , manis masin pahit tawar kelat . almaklumlah , the strongest reason aku nak pergi sekolah dah takde kan ><

tapi tapi tapi .. tambah tapi lagi . its not so BAD , not so COOL . ok , rating dia macam 6/8 ? suka hati la nak rate apa , bukan masuk addmath pun<---- hoi , mentang2 dah form 4 dh berlagak la anith yee LOL

*nahh merana addmath kau tak tau lagi jadi aku buat tulis2 je la .

*pause , aku pun tak paham apa aku tulis . muahahaha lantak la

dari pagi , asyik duduk dalam dewan , dengar ceramah cikgu *tktau nama* , buat buat tgk depan padahal mata tak nampak , hahaha nk buat cmmana , spec merajuk tak nok kuar sbb aku nak beli yang baruu , lagi BESAR punya ><

dalam pukul 1 lebih , cikgu julia announce sorang2 kelas mana . Heeee ttibe perut rasa memulas ! asal rasa cm nak amik result pmr hah ? well , akhirnyaa dapat jugaa kelas 4SC1 Alhamdulillah . tapii lagi 2 orang geng tk sama kelas T.T takpe nnti kita try godek2 cikgu eh ? lol , godek2 ke bodek2? ntah -.-"

sekarang dah form 4 , cikgu tak bagi kata honeymoon year , cikgu kata kena belajar tekun2 gak ...

*silenceeeee .. again*

then ...
anith kata diaa ..

do my best to settle myself with new subjects and to study smart . i'm crossing my fingers on the hope my study spirit will always burning brightly in every side of myself . InsyaAllah , i want to make an early start and finish up my all the hard works with Alhamdulillah :)

ps : saya masih terbayang bayang senior form 5 dekat setiap penjuru sekolah . Mesti ramai lagiii yang rasa mcm tu kan ? LOL . hoi form 5 , rindu korang laa ><

- Teeeettt dah habis-

No comments:

Post a Comment