January 10, 2011

all i want for life is ..

Salam smart reader kids ,

*bahahaha gelak gelak sambil mengelap air liur *

Post kali ni dimulakan dengan ... memang agak tak tahu malu la sikit . Dimulakan dengan mimpi aku yang agak keterlaluan .. errr T.T


HOIT ! korang dengar perkataan mimpi je , keterlaluan je , mula la pikiak menda mende lain . Puleh telinga dengan getah jamban kang , nak nak ? Haiyaaaaa . Sebenarnya kan kan , aku mimpi aku terlebih sos menjadi gedik tahap kambing . Wuuuu . mmg rasa nak bagi penampar kuasa 6 dekat diri aku dalam mimpi tu ( >< )
tapi kan . agak agak agar agar la la kan kan .. 3 orang hot dlm mimpi mmg lumrahnya jadi gedik eh ? HAHA . ok , terserah laaaa . malas aku nak flashback balik .. rasa nak cabut gigi2 geram sbb gedik sgt . keh keh keh :D

back to the topic , all i want for life .. hoi agak keterlaluan laa life kan .. macam hiperbola la pulak kan . so kita ber-personifikasi  sket , saya nak kawan comel sayaaa iaituu .. hehe nak tau sapa ? Kring kring ! pgl alladin dulu gesek2 magic lamp ... gesek gesek .. keluarlaaa

PINANO-lerrrr :)

hamboi , seksai nyaa diaaa XD


nama sosial pinano . nama skema piano . dah lama dah minta , godek2 , buat muka seposen nak suh papa mama belikan piano , since i was standard 6 , mmg dah tanam minat ni . so , kata dalam hati . takpe takpe , next year ada masa lagi nak belajar piano :)

GOERRRR ! 4 tahun ulang mende samaa . Adehh , kalo diikutkan memang selalau dah angan main pinano dengan teett >< tapi disebabkan kejahilan melampau nak main piano , perap je la dulu hasrat hati tu . Hehe . so harap harap tahunn ni . insyaAllah . saya cuma nak a piano :) piano tarak , keyboard pun boleh laa ^^

jadi nyaa , hari tu dah try tanya haziqah harga plg MURAH , jenama plg best , pengalaman .. acece , rasa nak jadi reporter berwawasan jauh la plak . HEHE . so , semalam pun dah confess dekat kedua orang tua ku . dan dan nampak nyaa HAMPIR HAMPIR DAPAT GREEN LIGHT . Hehehehehe

dan hari ni plak , tgk la performance Beast hehe dekat music bank . memangnya episod best best lak aku slalu tertinggal kan . Oh oh ( T.T) dan lagi lagi aku takleh pergi konsert dorang khamis ni . kebualui betull . Huuuuuuu  TTTTTT.TTTTTTT <---- berapaa byk mata aku ada ? cuba teka . haha 

dan tgk laaa , kalau yang tk minat kpop , just click , tgklaaaaaa bf saya main pinano . oh yang mana satu eh ? sbnrnya tarak dalam ni , tapi dikira bf juga la . sebab dia kawan bf saya . saya pun kawan dengan dia . bf dia pun kawan dengan bf saya lol :P

jeng jengg .. best owahh ! :D rasa nak nangis pun ada .. hihi

dan tengok BEAST main piano ni , lagi menguatkan azam aku nak main piano :) theheee

dan jugaa , junsu sayaa pun nak main pinano ya ? tanam impian nak main piano sebab dia nilahh hiiiee :P
Tak ke sexayy namanya main white piano lagi hahaha

kepada suami saya , kak nadia . meh la anith nk contact2 ni , nak tanyaaa pasal segala piano keyboard ni hehe

Salamm . take caree :)

No comments:

Post a Comment